Bæredygtighed bliver en prioritet
El-nettet skal i de kommende år udbygges markant – i mange tilfælde endda fordobles. Det er en enorm opgave for de fleste netoperatører, og meget kan gå galt undervejs. Højere netværkstæthed, stigende energiforbrug og øgede omkostninger er blot nogle af de udfordringer, som telesektoren står overfor – især når det gælder energistyring. Bæredygtighed bliver langsomt en prioritet ved implementeringen af nye netværk, særligt med 5G på vej, og mere CO₂-udledning er ikke en mulighed. Løsningen? Hybrid energi – på enhver lokation.
Omkostningsbesparende på lang sigt
Vores hybride bio-sol-generatorer holder dit netværk kørende med minimal brug af fossile brændstoffer. Systemet skifter automatisk mellem sol, batteri og biodiesel, så du altid har stabil strøm. Resultatet? Markant lavere CO₂-udledning og besparelser på flere hundrede og endda tusinde kroner om ugen.
Effektiv og bæredygtig energistyring
Effektiv energistyring starter med indsigt. Generatorforbruget og den genererede energi overvåges løbende, og smarte teknologier giver dig mulighed for at aflæse disse data live, hvilket optimerer anvendelsen af hybride bio-solgeneratorer og forhindrer overkapacitet. Dette resulterer ofte i besparelser på de samlede omkostninger - en ekstra fordel.
Altid og overalt hurtig
Vores mobile bio-solgeneratorer er ikke afhængige af en nettilslutning, så du kan få strøm hurtigt, selv i afsidesliggende områder. Ericsson brugte f.eks. vores hybridgeneratorer til straks at sætte de nye sendemaster i drift til udvidelsen af Vodafones netværk uden at skulle vente i månedsvis på en nettilslutning.
Oplev mulighederne for teleselskaber
Vi hjælper dig gerne med at udvikle en smartere energistyring og etablere et bæredygtigt og effektivt system. Er du nysgerrig efter at høre om mulighederne? Kontakt os uforpligtende, eller anmod om et tilbud direkte, og find ud af, hvad du kan spare!
Anmod om et tilbud nu